Η Global Events δημιουργήθηκε το 2007 από τη Μπέσσυ Mανώλη Παλιούρα, με αντικείμενο το συνεδριακό management υψηλών προδιαγραφών, επικεντρωμένο στα επιστημονικά & ιατρικά συνέδρια.
Από το 2009 στεγάζεται σε ιδιόκτητεςεγκαταστάσεις, με ειδικούς χώρους συνεδριάσεων (meeting rooms) και σύγχρονο εξοπλισμό τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα.
Μέσα σε λίγα χρόνια, η Global Events οπλίστηκε με μια εξειδικευμένη ομάδα με εμπειρία στον κλάδο διαχείρισης συνεδρίων και εκδηλώσεων, έχοντας κοινό πάθος και όραμα.
Με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας, η Global Events κατατάσσεται σε μία από τις πιο εδραιωμένες και αξιόπιστες εταιρείες της Ελλάδας.
Μέχρι σήμερα, η ομάδα της Global Events έχει ολοκληρώσει με επιτυχία πάνω από 550 διαφορετικές εκδηλώσεις, με χειρισμό άνω των 200.000 συμμετεχόντων, σε 30 χώρες παγκοσμίως.
→ CONGRESS & EVENTS DEPARTMENT
→ SPONSORSHIP & EXHIBITION DEPARTMENT
→ TRAVEL & INCENTIVES
→ DEPARTMENT
→ GRAPHICS DESIGN DEPARTMENT
→ SALES DEPARTMENT
→ ADMINISTRATION DEPARTMENT
→ ACCOUNTING & FINANCE
→ DEPARTMENT
→ IT DEPARTMENT
Η Global Events, έχοντας μια μακρόχρονη προσφορά στον τομέα της διοργάνωσης εκδηλώσεων, έχει πραγματοποιήσει συνεργασίες με τις μεγαλύτερες Παγκόσμιες αλλά και Ελληνικές Επιστημονικές Ιατρικές & Εμπορικές Εταιρείες. Με την "επιτυχία" κάθε διοργάνωσης καταφέραμε να μετατρέψουμε κάθε «νέο» πελάτη σε έναν "Μόνιμο Συνεργάτη".
Παρατίθεται μια λίστα με περισσότερες από 150 επιστημονικούς φορείς που έχουν καταξιώσει την Global Events ως τον επαγγελματία διοργανωτή των συνεδρίων τους,